Gestiunea datelor personale post Pandemie!

Article Gestiunea datelor personale post Pandemie | Decalex

Despre webinar:

 

Odata cu incetarea starii de urgenta in data de 15 mai toate deciziile care au fost luate la nivel de companie pe perioada ultimelor doua luni vor trebuie reanalizate nu numai din perspectiva de business ci si din perspectiva impactului pe care il au asupra datelor personale prelucrate de companie.

 

Prin acest webinar ne-am propus sa ajutam companiile să creeze o strategie internă care trebuie urmată de angajator după încetarea stării de urgență, cu privire la datele personale colectate și prelucrate pentru continuarea activității în noua realitate generată de criza economică.

Astfel, ne adresam cu precadere responsabililor cu protectia datelor, managerilor de departamente, dar si altor persoane cheie din companie ce doresc sa creeze un plan concret de gestiune a datelor in perioada crizei economice.

Webinarul va fi sustinut de Cristiana Deca, unul dintre primii specialisti in protectia datelor din Romania si este organizat in parteneriat cu Wolters Kluwer. Pentru detalii si inscrieri puteti accesa: https://info.wolterskluwer.ro/gdpr-post-pandemie/ 

Abordare webinar:

Vom face o simulare pe 2 scenarii pentru a înțelege concret ce tipuri de măsuri trebuie să aplicăm la nivelul companiei din perspectiva GDPR pe două departamente strategice: 

    • HR 
    • Marketing

De asemenea vom dezbate și scenariul unui dialog cu Autoritatea Națională în Protecția Datelor (ANSPDCP) din perspectiva unui control cu privire la măsurile luate pe perioada stării de urgență.

Într-un final vom discuta despre cum pot să impacteze regulile privind datele personale în strategia de continuare a afacerii.

Tematica webinar:

Descrierea temelor abordate o gasiti mai jos:

1.Încetarea stării de urgență - ce facem cu datele personale colectate pe parcursul stării de urgență;

- inventarierea măsurilor de prevenție COVID aplicate în companie și impactul asupra datelor personale;

- gestiunea bazelor de date create în contextul COVID;

- măsuri suplimentare de securitate a datelor personale.

 

2.Analiza recomandărilor emise de ANSPDCP și bune practici în gestiunea datelor colectate  pe parcursul pandemiei COVID;

3.Dialogul cu ANSPDCP în contextul unui control privind măsurile adoptate în perioada stării de urgență;

4.Cazuri concrete de măsuri adoptate în criza economică cu impact asupra datelor personale: modificările cu impact asupra angajaților și campaniile de marketing;

5.Continuarea activității în criza economică: cum influențează GDPR strategia de continuitate a afacerii.

webinar gdpr

Mai multe despre gestionarea datelor in timpul panemiei puteti citi in articolele de mai jos:

1. Scanarea termica drept strategie de exit din pandemie: Limitari, cazuri in care poate fi utilizata si implicatii privind confidentialitatea datelor personale;

2. Prelucrarea datelor in timpul perioadei de coronavirus;

3. Sfaturi pentru business. Cum asiguram continuitatea afacerii in pandemie.

 

Share:
Cristiana Deca
Autor: Cristiana Deca Expert in protectia datelor, Privacy UX, Business Consultant
Cristiana are o experienta de 10 ani in antreprenoriat, timp in care a dezvoltat mai multe business-uri in diverse domenii. Pasionata de protectia datelor si project management, de 7 ani coordoneaza proiectele de implementare a strategiilor GDPR in companii.

PUNE O INTREBARE