facebook_pixel

Drepturile consumatorului – a fi sau a nu fi de acord

| Noutăți

Putem vorbi despre drepturile consumatorului, când în prezent majoritatea contractelor online stabilesc restricții de utilizare?   Facebook a pierdut un proces major la Curtea Supremă a Canadei săptamâna trecută, întrucât Curtea a refuzat să pună în aplicare o clauză de competență exclusivă în favoarea Facebook…

Mituri despre G.D.P.R.

| Protectia Datelor Personale

Există deja mituri despre G.D.P.R. Sigur ai auzit de Regulamentul 679/2016 (G.D.P.R.), care la nivel de UE creează noi reguli pentru prelucrarea datelor personale. Zic că sigur ai auzit, pentru că în ultimul timp sunt tot mai mulţi „specialişti” care îţi vor spune și ție despre…

Este HASHTAG-UL proprietate intelectuală?

| Subiecte populare - trenduri

De ce este important hashtag-ul?  Cei mai mulţi dintre noi folosim hashtag-urile pe reţelele de socializare, cunoscând, mai mult sau mai puţin, scopul pentru care aceste instrumente au fost create. În fapt, cu ajutorul hashtag-ului poţi identifica o grupare de mesaje şi de informaţii cu privire la un anumit subiect. Practic, hashtag-ul funcţionează ca un fel de “link” care ne trimite către informaţiile legate de cuvântul respectiv. De asemenea, hashtag-ul este şi un mijloc prin care o companie îşi poate mari popularitatea pe reţelele de socializare, printr-un singur “click”, aceasta mărindu–şi numărul de “followeri” şi de “like-uri”. Poate fi protejat? Hashtag-ul este o creaţie intelectuală, un set de idei care,…