Follow-up si suport

Services Icon

Din ce in ce mai multe companii se implica activ in dezvoltarea unui program de eLearning, intrucat incep sa realizeze impactul pozitiv si beneficiile pe care le ofera.

 

Poate ajuta companiile sa devina mai bune, sa isi atinga obiective mai rapid si sa iasa in evidenta vs concurenta, pentru simplul fapt ca ofera angajatilor oportunitati deosebite de a invata si de a-si imbunatati abilitatile.

eLearning este un proces, nu doar un proiect. Drept urmare, este important sa ne asiguram ca este adaptat companiei si pietei, cat si internalizat si monitorizat continuu . In pasul de Follow-up si suport derulam:

  • Follow-up cu persoane cheie dupa 1 saptamana
    • Masuram cei mai importanti indicatori
  • Feedback la o luna dupa implementare
    • Masuram indicatorii cheie de eficienta
  • Schimbari necesare si ajustari
    • Revizuirea unor materiale, adaugarea de noi materiale
  • Feedback dupa primele 2 luni
    • Masuram din nou cei mai importanti indicatori
  • Masuratori dupa 6 luni
    • Adaptarea strategiei pentru implicarea utilizatorilor
  • Masuratori la un an dupa implementare
    • Crearea unui raport privind modul in care procesul de eLearning a ajustat la atingerea obiectivelor companiei

Top servicii

TESTIMONIALE

Divider

STABILESTE O INTALNIRE