Plan de adoptie si KPI

Services Icon

Din ce in ce mai multe companii se implica activ in dezvoltarea unui program de eLearning, intrucat incep sa realizeze impactul pozitiv si beneficiile pe care le ofera.

 

Poate ajuta companiile sa devina mai bune, sa isi atinga obiective mai rapid si sa iasa in evidenta vs concurenta, pentru simplul fapt ca ofera angajatilor oportunitati deosebite de a invata si de a-si imbunatati abilitatile.

Pasul 2 in dezvoltarea unui program de eLearning il reprezinta “Plan de adoptie si KPI”, intrucat pentru noi adoptia vine inainte de implementare, deoarece un proiect de succes este egal cu modul in care utilizatorii se adapteaza si adopta noua metoda de invatare. Adoptia porneste de la planificare si continua cu instruirea utilizatorilor cu privire la modul de utilizare. Este important sa tinem utilizatorii aproape pentru a obtine implicare si angajament din partea lor, cat si feedback si solutii de imbunatatire.

 

  • Cine, De ce si Ce?” pentru angajati>
    • Cine este utilizatorul? (toti stakeholderii implicati, utilizatori cheie
    • De ce ar folosi solutia? (beneficii, valoare adaugata, cum masuram)
    • Ce probleme rezolvam (vs ce probleme considera ei ca sunt prioritare, cum masuram)
  • Plan de lansare
    • Plan de adoptie, Date cheie (cel mai bun moment pentru lansare), Nivele de lansare( lansare cu toti utilizatorii / grupuri specifice / departamente, early adopters), Training-uri de utilizare, Asteptari (rate diferite de adoptie)
  • Comunicare
    • Comunicarea strategiei pentru a obtine implicare si angajament (de la inceput si des), Comunicare “cu” si nu “catre” stakeholderi,  Segmentarea audientei, Gestionarea potentialului impact negativ
  • Training distractiv
    • Format amuzant de training (ex Lunch & Learn), Oferirea de mici stimulente, Obiective intermediare pentru adoptie
  • Follow-up
    • Evaluare (KPI, Metrice), Feedback si sugestii, Imbunatatiri & Corectii

Top servicii

TESTIMONIALE

Divider

STABILESTE O INTALNIRE