DPO & Suport DPO

Services Icon

Programul de conformitate al companiei este de fapt un proces intr-o continua evolutie ce reflecta toate schimbarile ce au loc in companie si fiind astfel necesar ca o echipa sa se asigure continuu ca masurile adoptate sunt aplicate corect la realitatea companiei. Din acest motiv misiunea noastra de a oferi sprijin companiilor nu se opreste odata cu finalizarea etapei de implementare.

Pentru a nu pierde focusul asupra activitatilor de baza ale companiei, echipa noastra de experti calificati si experimentati va ofera suport in managmentul proiectului de conformare, pentru a se asigura ca toate actiunile realizate in implementare sunt respectate.

Tipuri de actiuni interprinse in activitatea de Suport DPO:

•Revizuire de contracte cu terti parteneri din perspectiva prelucrarii datelor personale;
•Revizuirea politicilor existente si a documentatiei din perspectiva prelucrarii datelor personale;
•Consultanta pe probleme generale ce tinde protectia datelor;
•Consultanta si recomandari privind gestionarea datelor personale sensibile;
•Monitorizarea conformitatii cu GDPR, cat si propunere/creare de instrumente care sa asigure conformitatea;
•Indrumarea si instruirea personalului implicat in operatiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal; crearea si livrarea unei strategii de training continuu
•Analiza si consiliere in revizuirea politicii de protectie a datelor personale a organizatiei;
•Analiza si emiterea de recomandari privind procedurile si instructiuni interne de lucru;
•Raportare lunara catre conducere privind evolutia procesului de conformare;
•Buletin informativ lunar cu cele mai recente stiri de reglementare GDPR si indrumari de conformitate;
•Suport in cooperarea cu Autoritatea de Supraveghere;
•Suport in gestionarea legaturii cu persoanele fizice (persoanele vizate) in chestiuni legate de protectia datelor, inclusiv solicitarile de acces la subiect;
•Participarea Decalex la ședintele consiliului de administratie, dacă este necesar (la cerere);
•Punct de contact in legatura cu Autoritatea de Supraveghere;
•Asistenta in reprezentarea in fata Autoritatii de Surpaveghere;
•Asistenta in cazul controalelor de la Autoritatea de Supraveghere;
•Asistentă privind breșele de securitate;
•Identificare si evaluare riscuri de neconformitate;
•Administrarea Registrului de evidenta a activitatilor de prelucrarea datelor din companie;
•Consultanta si ghidaj in realizarea evaluarii impactului privind protectia datelor(DPIA), a modului de implementare și a rezultatelor sale;
•Consultanta în ceea ce priveşte evaluarea impactului asupra protectiei datelor şi Monitorizarea functionarii acesteia, în conformitate cu articolul 35;
•Mentinerea si administrarea registrului de evidenta a activitatilor de procesare conform art 30 din Regulamentul 679/2016;
•Elaborarea sau actualizarea politicilor, procedurilor și normelor interne conform Regulamentului (UE)2016/679.

Top servicii

TESTIMONIALE

Divider

STABILESTE O INTALNIRE