Redactare și/sau actualizare proceduri pentru raportare a abaterilor

Services Icon

Toate organizațiile ce au peste 50 de angajați au obligația de a avea un canal de raportare a abaterilor conform legii 361/2022. Pentru a fi efectiv canalul de raportare acesta trebuie sa fie însoțit de o procedura ce stabilește funcțiile implicate în gestiunea canalului de raportare precum și pașii pe care echipa de suport trebuie să-i parcurgă în cazul în care primește o sesizare din partea unui avertizor.

 

Procedura privind raportarea abaterilor trebuie sa contina cel putin:

 

  • Informații privind termenele de răspuns și soluționare
  • Informații privind echipa ce gestionează plângerile
  • Informațiile minime pe care trebuie sa le cuprinda raportarea pentru a fi validă

Pentru solicitarii sau informatii legate de implementarea procedurilor de raportarea a abatrilor ne puteti contacta la office@decalex.ro sau la decalex.ro/contact.

CERTIFICĂRI ȘI STUDII

TESTIMONIALE

Pune o intrebare

Please provide a valid state
Please provide a valid state
Please provide a valid state
Please provide a valid state
Please provide a valid state
Divider